16.4.07

A Walk in the Spring 2007





















edit: cropped

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Siis olen sanaton, tosi upeita kuvia. t. marski

Katili kirjoitti...

Kiitos, taas, Marski.

Anonyymi kirjoitti...

Kauniita kuvia,olet löytänyt jo ampiaisenkin,sitä minä en ole nähnyt vielä.Neitoperhonen on tosi kaunis, ensin en tajunnut mikä tuo yksi kasvi on, mutta sehän on paju täynnä kissoja.Olen monta kertaa miettinyt miltä paju näyttää kun se on täynnä kissoja,sehän on tosi upea.Syrenissäkin on jo suuret nuput, meillä ei näy vielä mitään syreneissä.

Katili kirjoitti...

Juu kissoja on puu täynnä, tuona päivänä oli vielä erityisen sininen taivas ja sitä vasten näyttivät ihanilta. Toi amppariraasu oli sähkökaapin päällä auringossa ihan vielä tokkuraisena, muuten olisikin ollut vaikeaa kuvata. Ihana kun on kevät ja kuvattavaa taas riittää.

Anonyymi kirjoitti...

Mulla on joka kevät ollut hyvä kuausfiilis mutta nyt se tuntuu kadonneen.
Tuo paju on tosi kaunis sinistä taivasta vasten!

Katili kirjoitti...

Kevät on samalla piristävää että väsyttävää, minä täällä yritän sinua kannustaa, olet sen verran hyvä kuvaaja. Kyllä mullakin niitä taukoja on ollut, ei sitten niin mitään inspistä, kamera vaan homehtuu repussa. Ja joskushan ne ihmisen muut asiat syövät luomisvoimaa, ulla ainakin.