2.5.08

Heebo liikkeellä

Innokkaana valmistelin itseni tukiryhmään menoon. Kävin suihkussa ja laittelin hiukset vimpan päälle. Kun tulin paikalle, ihmettelin ettei ketään näkynyt. No ei tietenkään näkynyt. Se ryhmä kokoontuu ensi viikon keskiviikkona. Hyvä minä. Nou problem. Hankin itselleni halpakaupasta ilmaisen, tosi namin meikkitesterin, joka oli melkein täynnä. Roskiin se olisi mennyt. Myyjä ei olisi halunnut antaa, vetosi mahdollisiin tarttuviin sairauksiin. Lupasin olla haastamatta heitä, jos niin kävisi.

Blogikuvana on alakoulun roskiksesta löytynyt, nykyään olkkarin seinälläni oleva ihanan auroinkoinen kuva, grafiikkaa. Kerroin tästä blogissa aikoja sitten sarjassa Old&Recycled heinäkuussa 2007.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä teen tuota kanssa usein... siis menen vikapäivänä terapiaan, se on tämä pää kun ei ole ihan kunnossa ;)
T:Rautaneito

Katili kirjoitti...

Kiitos Rautaneito, helpottaa kun joku muukin. Mua kyllä nauratti koko juttu sitten lopulta.

Anonyymi kirjoitti...

Minua ei kyllä ekalla kerralla naurattanut, otti päähän niin vietävästi, mutta toisella kerralla jo huokailin vain, että tuttu juttu... tämän vuoden puolella olen siis kahdesti jo tehnyt tuon (käyn kerran kuussa terapiassa eli 50% on mennyt oikein) Viimeksi ihan soitin etukäteen, että olinko merkinnyt ajan oikein ja olinhan minä... tällä kertaa :)
-Rn

Katili kirjoitti...

Voi...Rautaneito pikkasta...