18.8.07

Eminem



The Marshall Mathers LP 2000
Stan
Tämä oli se ensimmäinen Eminemin biisi, joka tärppäsi radiosta. Kun hankin CD:n ja kuuntelin biisiä kannettavasta kuulokkeilla, olin ihan myyty.
Who Knew

The Way I Am

The Real Slim Shady

Remember Me?

Marshall Mathers

Drug Ballad

Amityville
Amityville iskee. Siinä kauhua Eminemin tapaan. Laulu kertoo Detroitista. Muuten, tällä LP:llä on erinomaiset äänitehosteet, niitä on nautinto kuunnella kunnon laitteilla. Slurp-ääniäkin on ;-)
Mentally illll from Amityvilllle (ILLLL)
Accidentally killll your family stillll
Thinkin he won't? God-damnit he willll (HE'SSSS)
Mentally illll from Amityvilllle (HE'SSSS
Kim
Vaimolle omistettu, oikeastaan radiokuunnelma. Eipä huvittaisi olla Kim.
So long, bitch you did me so wrong
I don't wanna go on,
living in this world without you.
So long, bitch you did me so wrong
I don't wanna go on,
living in this world without you.

Under The Influence

Criminal
Ja tämä se alkoi myös soida jossain vaiheessa kaiken aikaa.
Please Lord, this boy needs Jesus
Heal this child, help us destroy these demons
Oh, and please send me a brand new car
And a prostitute while my wife's sick in the hospital

The Slim Shady LP 1999

My Name Is

The Eminem Show 2002
Business

Cleanin Out My Closet

Curtain Fall 2005
Lose Yourself
8Mile leffasta, leffa tuli käytyä katsomassa ennakkoyönäytöksessä ja voi nenä, että oli hyvä. Tässä pientä jännityksen poikasta rap battle kisassa:
His palms are sweaty, knees weak, arms are heavy
There's vomit on his sweater already, mom's spaghetti
He's nervous, but on the surface he looks calm and ready
To drop bombs, but he keeps on forgettin
Without Me

Ei kommentteja: