7.3.08

Itkepäs mulle joki, sun hugi

Eilen eli toissapäivänä alkanut Cry me A River projekti on julkaisukunnossa. Minä uskon siihen musiikin ja taiteen hienouteen, että liikaa viilattu on hengetöntä. Siksi olen opetellut hyväksymään itseltänikin inhimillisiä erehdyksi, ne maustavat ja saavat homman kuulostamaan elävältä. Joten, jos ette pääse leffaan, tässä teille ihan ilmainen Kati-leffa. Noi kuvat vaan sopi just sanoihin, joten päätin käyttää niitä, enkä alkaa tässä filmailemaan mitään uusia. Jos tässä Bloggerissa oikein tökkii, käykää, jos tahdotte, Juutuubissa. Cry Me a River on täällä.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

julmettu kun sulla ON hyvä ja matala ääni!! kade olen (itselläni on kamalampi lauluääni kuin sillä kuuluisalla Ammu-vainaalla)
T:Rn

Katili kirjoitti...

Älä nyt, Rn, mutta kiitos *punastuu* itse ajattelin tänään, että ääni alkaa just pikku hiljaa palata, kun on tullut lauleskeltua tässä jonkun aikaa. Voi lukijaraukat, näitä on tulossa lisää.....hihi.

Palaga kirjoitti...

Kiitos, tykkään tuosta kovasti!!!

Katili kirjoitti...

Palaga, ole hyvä, jee,, että tykkäät.

SusuPetal kirjoitti...

Tuo on niin itkettävän kaunis kappale, Katili.

Sinulla on melkein yhtä matala ääni kuin minulla:))

Katili kirjoitti...

Susu, kappale on todella kaunis ja kauniisti surullinen. Hei, onko, mulla ja mun lähisuvun naisilla on kaikilla tällaset matalat äänet, sukuperintöä.