1.3.08

Kevättä ilmassa


Nyt on jo sitten maaliskuu! Ei voi olla tottakaan. Tuo musiikinteko antoi ja vei voimia, nyt on kevyt ja kevätmäinen olo. Heräsin hirveeseen spagetinhimoon, joten kai sitä on sitten keiteltävä ;-) Tein eilen back upit kaikista tiedostoista ja sepä surrutti ja kesti kauan. Nyt on turvallinen olo, kun kaikki tärkeä on tallessa muuallakin kuin tässä purkissa. Katsoin eilen SAW IV:sen ja nyt täytyy kyllä sanoa, että ideat oli jo loppuneet tekijöiltä. Ei ainakaan minuun enää purrut siten kuin se kolme ekaa osaa. Viitosta ei voi enää tulla, ei mitenkään. Sitten aioin katsoa The Shiningin videolta, mutta nyt oli käynyt aika ja katselu puremassa nauhaa niin ohkaiseksi, että ei onnistunut. Ja hyvä, että lähdin liikkeelle ostamisen kanssa, nyt minulle on tulossa Hohto-DVD postissa. Ekassa ostopaikassa kun oli viesti, että poistunut valikoimasta, ei voi ostaa elokuvayhtiöltä. No, joka tapauksessa löysin sen toisesta paikasta ja nyt on Jack-nautinto turvattu. En ole Hohtoa katsonutkaan kuin vasta jotain 40 kertaa, VHS:näkin taitaa olla menossa jo kolmas versio. En kai vaan ole vähän addikti? Hihi.

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuulostaa hyvin tutulta :D mulla se vaan on se scifi ja Star trekit.. tämmöisiä myö ollaan :)

T:Rautaneito

Katili kirjoitti...

Nii ollaankii Rautaneito, ja kovin on viatonta tämä meitin riippuvuus, joten eiköhän jatketa :-)

SusuPetal kirjoitti...

Oh, redrum, lovely my Johnny:))

Katili kirjoitti...

Susu: Toi redrum on niin hyvä kohta....kauhua. Hohto on niin tyylikäs leffa, että siitä ei hohto häviä iän myötä.

Anonyymi kirjoitti...

Hui, hohto oli hyvä leffa, en vaan enää uskaltaisi katsella, en ainakaan yksin, jotenkin iän myötä oon herkistynyt liikaa. Nuorempana katselin jatkuvasti kauhuleffoja, mitä kauheampia sen parempia. Yrg. t. marski :)

Katili kirjoitti...

Sitä se ikä teettää Marski *hihi*

Anonyymi kirjoitti...

jatketaan :) Hohtoa en ole nähnyt kuin kerran, mutta kirjan olen lukenut neljästi... on se vaan hyvä!
T:Rautaneito

Juno kirjoitti...

Ooh, Hohto on kyllä ehdotonta kärkipäätä kauhisten (ja miksei muutenkin elokuvien) listalla!

Minä olen myös nähnyt sen en-edes-muista-kuinka-monta kertaa, ja lukenut ainakin kerran, joskus 15-vuotiaana. Kirja oli kyllä leffaa kammottavampi; vaikka olin leffan jo tuolloin nähnytkin ainakin kerran, niin silti kirjaa lukiessa tuli kaikenmoisia kauhukramppeja - kuten se, että ollessani yksin kotona isossa talossa, keskellä yötä kirjaa lukiessa tuli pissihätä, ja vasta kolmannella yrittämällä pääsin perille alakerran vessaan... Siis kertakaikkiaan pelotti niin kovin, en vaan pystynyt kulkemaan sitä matkaa, toisen huoneen läpi, portaita alas, eteisen läpi ja vessaan! Vaikka kaikki mahdolliset valotkin olivat päällä! :D Mutta lukea piti silti, ja kauhuleffojakin olen rakastanut aika lapsesta lähtien.

- Onkohan kyse jonkinasteisesta masokismista :D

Katili kirjoitti...

Rautaneito: Se on tämä Stephen King sellainen kirjailija, että olen lukenut kaikki ja jotkin useaankin kertaan. Tässä on yksi niistä tapauksista, jossa elokuva tekee kunniaa kirjalle.

Bambi: Kyllä se niin jännä leffa ja kirja on, ettei mikään ihme, että pimeällä pelottaa. Minulla on silloin leffan ilmestyessä lapsonen masussa vähän yliaikainen, eikä millään halunnut ulos. Minä sitten ehdotin, että mennääs katsomaan tuo leffa. Ei tullut vielä lapsi maailmaan ja itse asiassa hän taisi saada Stephen King ja kauhuleffatartunnan jo kohdussa. On edelleen yhtä harras kauhufani kuin äitinsäkin. Ei se mitään maskoa ole, hirvityshuvitusta sanoisin ;-)

Juliet Parrish Radha kirjoitti...

Mä rakastan hohtoa! Jack on mahtava näyttelijä!!!

Katili kirjoitti...

Anuradha, ihana kuulla, että sinäkin rakastat Hohtoa. Tervetuloa kerhoon. Jack on sitä paitsi ihan ihana kaikissa leffoissaan.