26.2.08

Arkistojen siivoamista



Enpä ole paljon tänään jaksanut, mutta sitten päätin yrittää, ettei apatia ärzytä itseäni, siivota noita kuvatiedostoja koneella. Siitä onkin aikaa kun viimeksi olen käynyt niitä läpi ja laittanut isompiin alakansioihin, kuin purkuhetkellä. Meinas mennä hermot, kun hommaa olikin niin perkuleesti. Vannon, etten heitä tietzikaa ikkunasta, mutta läheltä liippasi. Juuri äsken sain homman kutakuinkin valmiiksi, jäljellä on enää back up-kopioiden polttaminen dvd:lle. Siihen hommaan en tänään ryhdy. Tuossa kävi silmiini, selatessani eri aikakausien kuvia, muutamia hauskan VALOISIA kuvisa ja sitten törmäsin tähän otukseen. Kuva on Auroran sairaalan sisältä otettu partsin kohdalta. Siis jopa TUOKIN kuva näyttää valoisammalta kuin Suomemme sää tänä talvena. Heeeeeelp.


Huomenna on terppatätiaika ja jo valmiiksi tässä hermostuilen, mitenkä ja saanko ollenkaan nukuttua, no hällä väliä. Kohta minä katson telkkaria, tuossa olen sivusilmällä kuunnellut Oscareita, hiukan kankeaa puuhastelua, joskus jotain hyvääkin kyllä.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä en sitten kestä sairaaloita. Vaikka kuinka valoisa kuva on, se ei estä minua vaipumaan alakuloon nähdessäni kuvan sairaalasta. En vain kestä! En pelkää, vaan jotenkin ällöän sairaaloita.

Anonyymi kirjoitti...

Siisti kuva, minä pidän sairaaloista, useimmiten sieltä olen saanut avun. Mutta nyt voisinkin tässä vienosti kysyä, saisko huomenna jossain vaiheessa, jos jaksat tietokoneneron apuva? Hmmmmmm. Soitellaan päivällä, illalla menoa. Rakkaudella marski

Unknown kirjoitti...

Mullakin on terppa huomenna... oon luistanu sieltä jo vaikka kuin kauan. Äh... huomenna täytyy siis meriselitellä, tai ainakin kaunistella. Nyt on vaan kausi, ettei jaksa mitään, edes blogata.
Muistinko muuten kommentoida siis kehua sun aiempia musisointeja? Jos en, niin nyt kehun. Suomen Joplin!!! Saisko toivoa jotain Doorsia?

Katili kirjoitti...

Anuradha: Ymmärrän täysin alakulosi sairaaloista, sen tietää vain ne, joilla ei siellä niin kivaa ole ollut.

Marski: Mullekin on apu löytynyt ja toistaiseksi ne ainakin ovat hyvä paikkoja. Mulla on päivällä terppa, joten soittelen sulle ihan kohta just nyt.

Rushka: Kimppaterppa ;-) No ei... Mäkin mielellään luistelen ja nytkin oli eilen hirvee agressio mennä sinne tänään. Se kausi väistyy, se on saletti, odotellaan vaan rauhassa. Hei kiitos, minä Joplin? *punahtelee* Doorsia on midilistalla ja voi ollakin niin, että ensin tulee Doorsia ja sitten vasta Joplinia, tuo sävelläji nääs.

Anonyymi kirjoitti...

Saako sieltä Aurorasta ottaa kuvia ihan luvan kanssa ? =O
Vai olitko siellä vierailijana ?
Multa vietiin kamera heti kun menin YSPille.

Katili kirjoitti...

Olin Anne siellä silloin vain koulussa, 2-suuntaisen joku-hallintakurssilla, enkä mä mitään lupaa kysynyt ;-)