27.2.08

Ja seuraa patteritiedotus


Ihan vaan tiedoksi ihmisille, joita asia saattaa kiinnostaa..... ;-)

Negauutisia tuli terppatätteröltä, kaupungilla ei ole kuulemma varaa maksaa tarvitsemaani ja toisen lekurin suosittelemaa hoitoa. Minäpäs siitä sitten meinasin (ihan oikeasti) nousta raisusti pystyyn, kapata repun mukaan ja rynnätä ulos huoneesta. Vähältä piti. Mutta kun minä jotenkin säälin sitä uikkua, niin päätin istua ajan loppuun. Vähän ennen, kun hän kertoi ettei hoidoille ole maksajaa, hän sanoi vakavin sananpainoin, että minulle tarvitaan nyt vahvaa tukea ja hoitoa. Olin printannut yhdestä hoitopaikasta hänelle kopiot (kun se mun lekuri kerran käski) ja tämä uikku luki niitä siinä voivottelevalla äänensävyllä. - ja että voi voi onpas hienoja kaikkia hoitoja ja niin upea henkilökuntakin, mutta kun..... sen kaupungin maksamattomuuden jälkeen hän pössäytti sitten minulle, että - niin sullahan ei sitä rahaa taida tällaisiin hoitoihin olla, katsoitkos ollenkaan paljonko ne maksavat. Joo joo joo joo joo joo. Tyhjääkin tyhjempää on tuolla enää käydä, anti olla. Jatkan muuta hoitoa ja lakkaan kuluttamasta heidän vähiä rahojaan. Minulla on hoitosuhde psyk.puolella, se riittäköön.

Tänään olen myös innolla etsiskellyt lisää musiikkia. Päätin jättää Piece of my heartin toistaiseksi hyllylle, koska se ei kuulosta hyvältä, jos laulan sitä korkealta ja kovaa, eikä se kuulosta hyvältä balladiäänelläkään. Äänihän tässä kehittyy joka päivä, että katsotaan nyt....

14 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ÄÄÄÄÄÄRRRRRRRGGGHHHHHHHHHHHHHH mä karjun täällä tuskaani ulos sun puolestasi, siis onko ne kaikki ihan p-koja, oikeesti sä olisit tarvinnut sen paikan, ei tässä maailmassa mitään saa, mutta rakas hyvä, ettet lyö hanskoja tiskiin. Halaus t. marski

Anonyymi kirjoitti...

Voi paska! :o/

Voimia sulle nyt ihan oikeesti!

Vähän mä kyllä pelästyin sun kasvojasi, mutta tokenin...

Anonyymi kirjoitti...

No niin just! tää on niin taas tätä! Avantoon vaan kaikki päättäjät ja säästäjät, ARGH!

Terveisin Rautaneito

Katili kirjoitti...

Marski: On ne, siis paskoja, rahalla saa ja optioilla pääsee. Mutta meille jää sentään hanskat. Joita ei laiteta tiskiin!

Anuradha: Mitä sä mun naamaa menet pelkäämään ;-)

Rautaneito: Joo, tai oikeesti ei edes avantoon, näillä keleillä kestää liian kauan odottaa.... mutta pidetään me hauskaa täällä.

Kaikille: kyllä minä sitten barrikadeille nousen, kun se päivä koittaa ;-) hihi

Anonyymi kirjoitti...

Jees mä tuun mukaan, sillä kelakorvauksien jälkeen yksi 60 gramman tuubi mulle tehoavaa lääkettä maksaa yli 35 egee, hiihaa. t. marski

Katili kirjoitti...

Ei herramajee, hirvee hinta Marski, ihan järkkyä. Ja just sivukorvalla kuuntelen uutisista että Kanervakin oli käyttänyt edustajan avustajan palkkioita 60-vuotisjuhliensa järjestelyyn........kyllä sormet syyhyy.

Anonyymi kirjoitti...

Joo ja kun mä katselin sitä mahdollisuutta, että jos mulle laitetaan joku biologinen lääke niin hinta on päätä huimaava eli tässä kopio tohtori.fi sivulta lääkkeestä nimeltä Humira
Hintatiedot:injektioneste, liuos 40/0,8 mg/ml 2x0,8 ml 1336,40 euroa. Nyt sallinette että pyörryn. kups. elettävä kuitenkin on. t. marski :)

Juliet Parrish Radha kirjoitti...

Marskilla taitaisi olla käyttöä jollekin biologiselle aseelle? KARSEE HINTA!!!

Katili kirjoitti...

Marski, salli minun pyörtyä, mutta ensin sanon AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGH

Ihan pilvee koko hinta, käsittämätön. Onks toi omavastuu?

Anonyymi kirjoitti...

Mä luulen, että se on perushinta ja Kela varmaan korvaa 42 %, mutta jos mä joudun maksamaan ton, niin enhän mä voi??? Hei haloo, mähän saan ton verran kahdessa kuukaudessa. No katsotaan nyt ennenkuin lyödään hanskat ketoon. Täähän antaa vaan voimia taistoon, hurgh argh. t. marski :)

Katili kirjoitti...

Marski! TAISTOON! jeee :-)

Anonyymi kirjoitti...

Mulle ei oo muuten tullu mieleen pyytää terppatätteröiltä tai -tötteröiltä minkäänlaisia hoitotukia =O.
Tötterö taitaa olla osuvampi sana, kun kuitenkin tulee mieleen nutturapäinen, vanhapiikatäti. HYI Anne, ootpas ilkee !

Ei mistään saa mitään tietoja tollai vapaaehtoisesti. Kaikki tieto tulee toisen käden tai jalan (ihan sama) kautta. Sanon suoraan, että perkele !

Ei oo tullu vielä ilmoitusta sairaalaan pääsystä. Hhmmm....siis "pääsystä".
=P

Anonyymi kirjoitti...

Aina jotain unohtuu....
Katsoin YouTubesta tuon Janis Joplinin Piece Of My Heart-videon ja suoraan sanottuna pelästyin. En edes muistanut, että se kuoli niinkin nuorena. Ei millään uskoisi 26 vuotiaaksi (v.1969) tolla videolla.

Katili kirjoitti...

Anne: Joo se on totta että tiedot saa onkia milloin mistäkin tai jopa niin että pysäkillä kuulee puhuttavan. Mutta sieltä tötteröiltä niitä tietoja ei tunnu tippuvan.

En mäkään ennen edes ajatellut mitään tukia, mutta tässä oppii, kun eläkkeellä elelee ja nuoremmat opettaa, että jos kerran joku toinen saa, niin mikset sinä ;-)

Päästä sairaalaan, hei eletäänkö Suomessa? Toivon kuitenkin, että saat kohta jo tietoa. Etiäppäin sanos mummi lumes.

Janis se poltti kynttilää kummastakin päästä. Tuossa '69 Saksan konsertissa nainen oli kyllä ihan pihalla, pelottavaa tosiaan. Itse asiassa tuon katsomisesta tuli vähän paha olo, olisin itse voinut olla tuossa tilassa jo monta kertaa. Onneksi on näinkin hyvä nyt.