6.2.08

Ulkoasumuutoksia

Tänään kävi silmille blogini ulkoasun turha riitaisuus, joten lähdin hakemaan oranssia ja rauhallisempaa fonttia. Itse olen nyt melkein tyytyväinen. Aamulla, matkatessani 550:llä itään päin, minua kuvattiin bussiin astuessani ja pienen hassuttelun jälkeen minua haastatteli HS:n toimittaja. Bussi näet oli opaskyltin mukaan menossa Boråsiin ja sehän minua suuresti nauratti, kun eräs kanssamatkustaja sen minulle osoitti. Enpä usko, että mitään juttua siitä lehteen tulee, mutta hauskaa oli.

Päivän iloinen uutinen oli ehdottomasti, kun palomiehet antoivat tekohengitystä koirille. (IS)

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mun sisko. :) rakas sellainen :)

Katili kirjoitti...

Ite oot....rakas sisko *hali*

Anonyymi kirjoitti...

Nyt toi sun hämyri rokkaa!

P.S. Sulla on jokin Roy Orbison -moment...

Katili kirjoitti...

Anuradha; jee hämy rokkaa ja Roy rokkaa aina