20.6.08

Uusi ennätys

Minä muista milloin viimeksi tiskasin, en ainakaan touko- enkä huhtikuussa. Joten ylpeänä voin esitellä uuden ennätykseni. Pas*at mikään tiskaus ole maailman tärkein homma. Eikä siivouskaan. Jos taas niitä on kiva tehdä, silloin ne ovat hauskoja hommia. Pistin FUTURE TRANCE vol.18:n soimaan täysillä keittiön kannettavaan ja tiskiharjan heilumaan. Lauloin mukana sieluni pohjasta ja tiskaus, vannon, oli sillä hetkellä maailman ihanin asia. Hiki norui matolle ja meno oli kuin tansseissa. Vatsakin lähti toimimaan, oli pakko juosta pari kertaa urakan kesken pikkulaan. Nyt olen varmaan laihtunut kaksi kiloa ja köökki kiiltää. Kuulostan ihan hullulta, kun esittelen aina siivoukseni täällä blogissa. Hmmmh...minähän OLEN hullu *hihi*.

Ja arvatkaapas mistä tämä mahtoi tulla? Aivan oikein, irtiotto, eli venlafaksiinin ja tsopiklonin vieroitus päättyi tänä aamuna ja otin fluoksetiinihydrokloridia ekan kerran puoleen vuoteen. Onni palaa kuontaloon kosken lailla. Ainahan näitä täytyy vaihdella, kun tottuu liikaa tai jää koukkuun. Tai meinaa jäädä koukkuun. Eka kertaa tänään heräsin ja nousin pystyyn niin, etten heti meinannut kaatua turvalleni. Päätä on huimannut sen karmealla hyörinällä koko vieroituksen. Ja unikin tuli viime yönä jo ihan mukavasti pelkän ketiapiinifumaraatin avulla.

Ja tässä keittiöni muuttumisleikkikuvat, perinteiseen tapaan.

ENNEN:

JÄLKEEN:

7 kommenttia:

Yvonne kirjoitti...

Hienolta näyttää keittiösi nyt, vaikka ei mua tuo ennen kuvakaan hetkauttanut. Mulla on ollut ja n kausia, jolloin en jaksa kotitöitä. Teen niitä pikkuhiljaa, kun jaksan.

Parasta onkin lauaen tehdä töitä, varsinkin jos on sellainen olo. Fluoksetiini on tuttu mulle. Mulla se aiheutti väsymystä.

Katili kirjoitti...

Moi Yvioon. Ihanaa, että on muitakin samanmoisia. Joillekin ihmisille tuollaisesta puhuminen aiheuttaa närästystä ja happovaivoja *hihi*. Laulu tosiaan keventää askareita kummasti. Mun viimekertainen fluoksetiinin syöntijakso, taisi olla 1,5 vuotta, päättyi nyt tammikuussa. Silloin sain venlafaksiinia. Entinen vire ei omalla kohdallani kuitenkaan tullut takaisin. joten siirryin takaisin fluoksetiiniin. Kaikillehan nuo eri tavalla vaikuttaa, mulla fluoks. virkistää.

SusuPetal kirjoitti...

Nostan hattua, siisti koti on aina siisti. Hmmm, enpä katso ympärilleni.

Tervetuloa juhannustansseihin!

Anonyymi kirjoitti...

Ööööö ? ? ?

Fluoksetiini ?
Venlafaksiini ?
En ymmärtänyt yhtään mitään, ennen kuin googletin -> Duodecimista noi.
Miks just noi lääkkeet ? Mihin oireisiin ?

Mua kiinnostaa sen takia kun oon itse syönyt paroksetiinia ja sertraliinia, jotka kuuluu siihen samaan ryhmään kuin fluoksetiini.

Mikähän siinä on, että kun tiskipöytä on kaaoksen vallassa, niin koko keittiö näyttää sekaiselta ja likaiselta ? Vaikka se muuten olisikin putsplaan. Sit kun tiskit on pois niin koko köökki on puhdas.

Mää kans tiskasin ja tein sen herkkupannarin. Josta söin jo 2/3 ja join litran maitoa.
LOL !

Katili kirjoitti...

Susupetal, pistä hattu takaisin vaan, kiitos! Mulla toi taitaa nyt olla ainoa hiukan siistin näköinen nurkka ;-) Kiitos kutsusta!

Anne, en viitsi tähän blogiin laittaa niin usein noita lääkkeiden nimiä, ettei tule roskapostia. Kumpainenkin on masennukseen. Malmin ensiapuklinikan psykiatri vaihtoi tammikuussa fluoksetiinin venlafaksiiniin. Mutta nyt sen tie tuli tavallaan loppuun. Vaikutusta oli vähemmän kuin vähän ja jotkut sivuoireet ihan sikamärkiä *hihi*.

Nyt otin takaisin fluoksetiinin, toivoen että se jälleen potkisi kuten aiemminkin.

Veit jalat suustani, ihan just niin. Munkin keittiö ei ole mitenkään kuurattu, mutta kun tiskit on poissa niin näyttää sisustuslehden kuvalta.

BÖRB tulisi mulle ainakin tuosta maitomäärästä, mutta täytyyhän sitä juhannuksena iloa olla. Itse paistoin iltapalaksi makkaraa ja söin sinapilla. Ihan kuin olisi retkellä ollut.

Anonyymi kirjoitti...

Siis mä ainakin rakastan näitä ennen ja jälkeen kuvia. Wau. t. marski :)

Katili kirjoitti...

Kiitti Marski, mä tiesin että sä ymmärsit mun yskän näissä. *hali*