28.1.08

Taas paikalla

Olipahan jälleen siivet maassa, nyt jo tuntuu paremmalta. Kaikki tuntuu vaan niin vaativalta, pitää sitä ja pitää tätä. Torstaina on lekuri ja mun olis pitänyt hankkia kolesterolilääkitys, mai äss, ei niin millään jaksaisi tuon arvauskeskuslääkärin kanssa vääntää kättä aiheesta enää. 2005 alkaen jo olen yrittänyt saada sen kolesterolin kuriin, se kun näistä omista lääkkeistä saa niin hyvää kasvualustaa. Vaan hänpä passitteli sairaalaan, sairaala tutki, passitti arvauskeskukseen, sieltä lekuri soitti, että katotaankos nyt vielä, jos vaikka laihduttaisi. Minä laihdutin, kolesteroli vaan korkeemmalle. Siinä on jotenkin sellainen maku, ettei tämä terveykeskuslekuri oikein uskaltaisi määrätä niitä rasvalääkkeitä, kun mulla on sellainen patteri noita muita lääkkeitä. Mitä? Mitä? Häh? No kunhan tästä itseni jälleen kokoan, marssin sinne arvauskeskukseen ja vaadin saada hoitoa. Kummaa touhua tämä somaattisen ja toisen puolen rakonen, sinne voi sitten potilas kupsahtaa - kops - ei kenenkään vastuulla.

Olenpahan vääntänyt omista kuvista taidetta tänään ja nyt on kohta telkkari-ilta edessä. Toimin äsken äidin numeropalveluna, hän kun oli hukannut jonnekin puhelinluettelonsa ja minä taas olin kantanut omani paperin keräykseen. Jäljelle jäi tietokone ja numero löytyi - bingo!. Kivaa.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tervetuloa selkä/Welcome back. Kiva kuulla, että selätit itsesi ja pääsit takaisin, tai siis sairautesi. Tiedän arvauskeskusten toiminnan vuosien kokemuksella, eikä sitä oikein itsekään jaksaisi. Mutta pakko mikä pakko, rakosista huudellaan vaikka sitten toisillemme, emme uppoa. Hyvää maanantai-iltaa t. marski

Katili kirjoitti...

Marski: Juu aim bäk ja pakko se vaan on taistella tuulimyllyjä vastaan jos aikoo selvitä täällä koto-Suomessa. Jaksetaan yhdessä, jooko. Ihanaa iltaa sullekin. Näitkös mun tributen Jackille? Enkös olekin aika samannäköinen?

Anonyymi kirjoitti...

Jaksa vaan taistella! Niin kauan on toivoa, kun on elämääkin! Voimia lähetän taas sinulle! Puhelinluettelot vois kokonaan laittaa nettiin ja ne, joilla ei ole nettiä, ne yhä jaettaisiin.

Katili kirjoitti...

Anuradha: Kyllä aion taistellakin ja samaa mieltä olen puhelinluetteloista, on han netti ja numeropalvelut sitä varten.

Anonyymi kirjoitti...

Juu Katili, oot kyllä. :) t. marski