7.1.08

Uusiksi meni

koko päivä. Heräsin aamulla kohtalaiseen aikaan ja ruokittuani Jamin istahdin tähän tietsikalle etsimään midimusiikkiohjelmaa, jolla saisi KAIKKI soinnut. Sillä mun ostamalla en ole vielä löytänyt eikä siinä muutenkaan taidan mitään sointuja sinäänsä olla. Lapsi sanoi eilen, että mun vikassa kappaleessa häiritsi, kun siitä puuttui se yksi tärkeä sointu. No arvatkaa häiritsikö mua. Aikani kun tässä istuilin, sain hirveen hermoromahduksen ja teki mieli heitellä kaikki jätesäkkiin ja itsensä perässä. Niinpä viksuna kipusin takaisin sänkyyn ja ajattelin vetää muutaman tunnin nokoset rauhoittuakseni. Viisi tuntia myöhemmin, viideltä iltapäivällä kopsahdin tajuihini.

Olen syönyt voikkareita noista aineksista, mitä on löytynyt, ulos ei ole tehnyt mieli mennä. Äsken taas tutkin kaiken maailman midijuttuja musiikin tekoon ja oli jälleen lähellä näppis lentää seinään. Nyt lopetan sen etsimisen. PISTE. Teen tuota musiikkia tuolla ohjelmalla, mitä sillä saa aikaiseksi. Sitten katselen aina aika ajoin, josko joku olisi huutonetissä myymässä kosketinsoitintaan halvalla pois. Sellaista, joka minulla silloin aikoinaan oli, pieni, mutta siitä sai "yhden sormen" sointuja. Jos tuollainen olisi vielä USB-liittimellä tai midi-jollain-liittimellä, että saisi tietsikaan tallennettua. Ilman mikrofonia. Eli, jos sieltä nurkista löytyy käytetty, nykyään käyttämätön, siis ei enää käytössä oleva kosketinsoitin, tänne vaan myyntitarjouksia.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

No voihan hitsinhitsit, voisinpa auttaa, HH:ssakin maksaa vähän liikaa, eikä oo niin paljoo luottoa meikäläisellä. Onnee etsintöihin ja kiitos eräästä kommentistasi t. marski

Katili kirjoitti...

Marski, kyllä tää tästä, joo mäkin huomasin HH:n sikakalliin. Enkä mä uutta etsikään vaan käytettyä.