7.4.08

Sataa

On väsyttänyt viime aikoina normaalia enemmän. Onneksi voi vain mennä pehkuihin ja nukkua kaikessa rauhassa kissa peiton alla suristen. Luovuus ja into ovat hakusessa. Kai ne sieltä jälleen ilmestyvät, jahka ehtivät kohdalle. Olin niin väsynyt viime yönäkin, että nukuin unessanikin. Olin jälleen työpaikalla, tällä kertaa toimistona toimi katu ja minä se vaan uinahtelin sängyssä ja katselin muiden hommia. Unet ovat jälleen palanneet. Olen nimittäin tehnyt ns. kylmän kalkkunan ja taistellut itseni pois Zopinoxeista. Kyllä niihin jäinkin koukkuun ja pahasti. Alkoi lopulta pänniä etten lainkaan voinut ajatella nukkumaan menoa ilman niitä, joten päätin päästä niistä eroon. Hyvä minä! Nyt riittää Seroquelin pikkupilleri, ainakin sen aikaa, kun ei ole hypomaniaa.

Googletin tässä pitkästä aikaa vähän omiani ja olipas jännää miten videot on siellä täällä, ympäri maailmaa. Ottavat kaikkien juutubilaisten videoita sivuilleen eri valintaperusteilla. Tässä ainahullu2:n osumat. Sopii minulle, ei haittaa.

On viime aikoina tullut sosiaalisen elämän lisäystä Naamakirjassa. Siellä on juuri sellainen kevyt ja iloinen mielentila, joka sopii minulle. Lahjat ja herjat lentelee, sekä silmäniskut ja suukkoset. Niin ja hölmän hauskat julisteet ja videot sekä kyselyt ynnä muut. Sopii tällaiselle hieman eristyneelle persoonalle, saa olla tekemisissä ihmisten kanssa, mutta ei ole pakotettu syvempään yhteyteen. Toki niinkin voi tehdä, kyllä siellä tätä deittaustakin löytyy.

Kotisivuni ilme on keväinen, tein syklaameista siihen kelluvan version. Käykää katsomassa, jos haluatte.

6 kommenttia:

Juliet Parrish Radha kirjoitti...

Mullakin on hirvee väsy päällä kokoajan. Tää kevät on karsea! :o/

P.S. Sulla on sentään pirteä tausta blogissasi! ;o) Ja kissa kainalossa! MAU!

Katili kirjoitti...

Anuradha, taitaa olla sitä kevätväsymystä, josta aina puhutaan. Kyllä se kohta varmaan helpottaa. Yritinkin juuri piristää vähän tuolla taustalla, itseä ja muita :)

Anonyymi kirjoitti...

Hmm, miten pääsee eroon Zopinoxeista?! Minä olen käyttänyt niitä 2 VUOTTA. Viime työpaikassa alkoivat elämäni ensimmäiset univaikeudet, uni ei ole sen koommin palautunut... Joskus pärjään puolikkaalla, yleensä menee kokonainen. Jos yritän vierottautua, nukun pinnallisesti ja katkonaisesti sekä narskutan hampaita niin antaumuksella, että joka pv on jumalaton päänsärky ja joudun syömään Sirdaludeja, särkkäreitä ja migreenilääkkeitä. Purentakiskot eivät auta... Siksi olen ajatellut, että parempi yksi Zopinox kuin kymmenen muuta lääkettä miltei päivittäin! Silti kaipaan luomu-unta..

Katili kirjoitti...

Moi Marina! Ei se helppoa ollutkaan, itse olen syönyt Zopinoxeja jo neljä vuotta. Mulla meni jo 2-3:kin. Annosta pienentämällä ja Seroja lisäämällä alussa, sitten vain menin ilman Z:aa sänkyyn. Jos uni ei tullut neljän tunnin päästä, otin puolikkaan, en nyt sentään viitsinyt itseäni kiusata. Nytkin kyllä otan joskus sen puolikkaan, varsinkin jos on meno seuraavana aamuna.

Sun kertomastasi päätellen sulla on suuria jännityksiä unettomuuden takana. Ehkä niiden purkaminen jollain tavalla voisi helpottaa myös nukkumisen laatua.

Anonyymi kirjoitti...

Joo, on varmasti jännityksiä. Hamppilääkärin mukaan olen narskuttanut vuosia, ei se alkanutkaan vain viime työpaikassa (joka oli Venäjällä! =), jossa heräsin öisin tunnin välein katsomaan kelloa, koska pelkäsin etten uupuneena ehdi nukkua tarpeeksi. Olen helposti stressaava; pakotetaanko minut johonkin kamalaan 8-16 -työhön, saanko karenssin, riittääkö rahat... Mitä stressi auttaa? Ei mitään. Ja on vastoin kaikkia henkisiä uskomuksiani!

Ehkä lainaan rentoutus-cd:n kirjastosta. =)

Katili kirjoitti...

Stressiähän tuo on ihan selvästi, rentoutuskasetti kyllä auttaa, mutta varsinkin siihen varattu aika ja siihen keskittyminen. Että sulkee pois kaikki häiriötekijät ja sukeltaa omaan itseensä ja rauhoittuu..... suosittelen, olen itsekin harrastanut sitä,rentoutuskasetin kanssa se on helmpompaa.