18.4.08

Viikonlopun alku, ei lopun alku

Tapasin tänään uuden terapeutin, joka on muutaman kerran minulla "lainassa". Tietysti vain lainassa, koska hän oli niin ihana ja asian tunteva. Oli oikein ilo puhua ja selvittää hänen kanssaan asioita. Harmi tosiaan, että tämä suhde ei kovin kauan jatku. Mutta vielä nähdään kuitenkin. Olenpa tässä siirtynyt kissa-aikaan blogiasussa. Oli pakko saada käyttää tuota leopardinaiskuvaa, jonka löysin netistä ja kun sitä sai vielä vapaasti käyttää. Kuva on siis tuolta Feeblemindisista.

Olen suunnitellut myös erästä toista juttua, projektia pukkaa. Siitä en tässä vaiheessa sen enempää, mutta mielenkinntoista on. Minä tykkään suunnittelusta, varsinainen friikki kun olen.

Nyt pitäisi hiukan jo rauhoittua, on ollut vauhti päällä ja koska nyt tosiaan on viikonlopun alku, voisin hiukan huokaista, helpotuksesta. Nenuuni leijailee ruuan tuoksu ja nälkä jo kaivertaakin läskimahaani, eihän se koskaan täyteen tule, mokoma.

7 kommenttia:

SusuPetal kirjoitti...

Huh, tuntuu, etten pysy vauhdissasi -sivupohja vaihtuu ja kirjoitusta pukkaa.
Taidan olla vähän hidas...

Katili kirjoitti...

Susupetal, et varmaankaan, minä se vain touhotan hirveellä kaasulla. Tähän pohjaan olen kyllä nyt tyytyväinen, se on sopivan villi ;-)

Anonyymi kirjoitti...

Tää sopii sinulle kuin tiikeri tankkiin, upee pohja. Projektejahan meidän täytyykin hoidella, tyhjäähän se muuten olisi tämäkin kohta, ihanaa kun välillä tulee enemmän ja välillä taas vähemmän. Silloinhan täällä päässä aina huolestutaan. t. marski :)

Katili kirjoitti...

Jepu jepu, tikru tankkiin, kiitti. Tiedetään se huoli, itsekin sitä aina miettii toisten poissaoloa.

Stipi kirjoitti...

Luulin tulleeni väärään paikkaan, mutta kesän kuuma pantterihan se täällä olikin paikalla.
Kiva et on kivaa ja uusia haasteita.
Ääni ei kulje vieläkään, mutta viina, sauna ja terva on vielä kokeilematta.

Anonyymi kirjoitti...

Moi pitkästä aikaa!
Mites se sun kontosaliharjoittelu, oletko vielä käynyt? Minä se vaan yritän purkaa ylimääräisen energian liikuntaan, paha vaan kun kohta on "ylikunnossa" kun joka päivä on pakko kuntoilla jotain... jalat jo kramppaa. toisaalta voisin addiktoitua pahempiinkin asioihin ;)
T:Rn

Katili kirjoitti...

Stipi, kurja kuulla sun äänestä, pitäisköhän sun sitten kokeilla tervaa ja saunaa ainakin? Joo vähän on eläimellistä menoa blogissa *hihi*

Rn: Mun kuntosalijuttu oli yksi mun loistavista yhden kerran ideoista, ei se oikein jaksanut (nyt) kiinnostaa, en osannut orientoitua. Ei ole tekosyitä, en vain tykännyt. Sinä se kyllä oletkin koko ajan tossut vinossa menossa, muistahan rentoutuakin. Olen kade.