2.4.08

Uusi lelu

10 kommenttia:

Juliet Parrish Radha kirjoitti...

Kurrnau! Se oli Jamin suloisin kommentti alussa. Tyyny taisi olla lempipaikka josta hakea hiirtä. Apinakin sai vähän ikkunalaudalta kyytiä. :oD

Katili kirjoitti...

Anuradha, joo kurnuttaa hän, Jami ja lähettää terkkuja teille päin. Apinat aina välillä lentelee, kun on hiirijahti menossa :-))))

Anonyymi kirjoitti...

Meillä oli äsken 5 ihmettelevää silmäparia kun ne kuunteli Jimin juttuja.
Jimihän sanoo krrrrrnäy, ihan niinkuin meitinkin kissat.

Onks Jimillä cat danceriä ?

Anonyymi kirjoitti...

Krjtsvihre !
Siis Jami eikä Jimi !

Katili kirjoitti...

Anne, ihanaaaa!!! oikein näin silmissäni teidän suloisen viisikon ilmeet. Joo krrnäy on Jamipuhetta. On meillä catdancer, mutta Jami ei osaa/pysty seuraamaan sitä lainkaan, paitsi jos se on jollain ääntä pitävällä alustalla. Siksi nämä rapisevat hiiret on suosikkileluja, Jami kuulee mihin päin ne menevät. Olen testannut tuota näköä ja kyllä se ihan hyvä on, mutta taitaa olla aika putkinäkö, ehkä.

Anonyymi kirjoitti...

Tahtoo Jamin videoita lisää, tää on niin ihana, mä olisin varmaan aina videokamera valmiina tuon suloisen komistuksen kanssa. Jamihan on kuin lapset, kun mekin puhumme puhelimessa niin sillä on heti paljon asiaa, krrrrrrnau. t. marski :)

Katili kirjoitti...

Marski :))) ei malta aina filmata, kun tapahtuu, haluaa itse katsella kaikessa rauhassa, onneksi joskus sitten onnistuu kuvaaminenkin. Puhetta tosiaan riittää ja varsinkin jos minä olen puhelimessa, sillon selostusta tulee kuin radiosta...

Anonyymi kirjoitti...

hassu kissa :)
T:Rn

Anonyymi kirjoitti...

Mää oon funtsinu, että miks noi kissat alkaa hirveen "höpöttämisen" aina silloin kun itse oon puhelimessa. No, sehän on selvä asia ! Ne luulee, että mää puhun niille !
Eihän kissa, fiksuna eläimenä, voi ajatellakaan, että mää kädelleni juttelisin.

=D

Joo ja hiukset on ihan lyhyet.

Katili kirjoitti...

Rn, takuuhassu, nimittäin Jami, mutta siksi juuri ihqu

Anne: onneksi olkoon hiuksista. Samaa mun systerikin aina ihmettelee, kun puhutaan puhelimessa niin Jami alkaa sen mahdottoman selostuksen.