28.4.08

Surffituliaisia


Seikkailinpa huvittamassa itseäni ja tönkköä päätäni etsimällä kaikenlaista hauskaa. Joitain tuliaisia tarttui mukaani paikoista HotFunnyPics, HilariousPictures ja CrazyPiglett. Tiedä sitten miten originaaleja paikkoja nuo ovat, eikä hajuakaan siitä miten ihmeessä hakusanalla weird sinne löysin. Mutta tässä näitä kilteimpiä, jaa yksi tuhmakin on mukana, jos jollain on pieniä lapsia.

Toinen on niin ujona, että tekisi mieli silittää päästä.


Voiiii, kattokaa nyt tota, ei voi olla söpöttelemättä.

...ja tässä toinen epätodennäköinen hellyyttävä pari

tässä se tuhma kuva, pienestä se on aloitettava, huomatkaa - tutti on jo otettu pois suusta, hiukan noita silmiä on photoshopattu, mutta vinkeä silti

3 kommenttia:

Juliet Parrish Radha kirjoitti...

Älä nyt! Onko muka vauvan silmiä jotenkin muunneltu??? ;o) Kauheet lautassilmät! :oD)))

Toi ylimmäinen koira on mun, kukaan muu ei saa saada sitä, se on mun mun mun mun mun!!! :oP Ihanuus kertakaikkiaan!

Anonyymi kirjoitti...

Voi ei Anuradha sai mun koiran, byähähähäää, niisk. No mä otan sitten ton vauvan. Kiitos Katili päiväni piristyi. :)

Katili kirjoitti...

Anuradha ja Marski. Minä en ole koiraihminen, mutta tuo koira suorastaan kerjää päästä Maunulaan, se on kylläkin mun, finders keepers, minä sen löysinkin ;-))) Mä taas voisin jättää ton vauvan ja ottaa ton....hihi