30.5.08

Alahuuli rinnan päällä

Tämä päivä olisi pitänyt laittaa turkin hihaan ja nus**a uudestaan. Mikään ei ole maistunut, paitsi hirveä halparuoka. Ja sekös mieltä vielä lisää nostatti. Olin jo vähällä olla tulematta tietokoneellekin. Sekään ei tuntunut kiinnostavan. Ja silloin on tosi huonosti jo mulla, jos ei tietokone kiinnosta. Ihan kuin mulle olisi käynyt kuin tolle hämähäkille tossa vieressä. Lähdin hyppyyn ja naru katkesi. Multa vaan loppui virta akusta.

Jollei olisi ollut aivan pakko, en olisi mennyt ulos kauppaan tänään. On sellainen "ihmistenpotkimis"-fiilinki. Ja älkää nyt luulko, että oikeasti potkisin ketään, päässä vaan ärsyttää kaikki naamat, jotka kävelee vastaan. Tai eivät pysy tarpeeksi kaukana. Ja sitten sellaiset ihmiset, jotka tukkii kaupassa käytävän kärryillään ja pyllistelee haahuilemassa joidenkin purkkien kanssa ikuisuuden. Ja sekin ottaa kuuppaan, kun on viikonloppu ja ilma on jälleen niin lämmin, että parvekkeille ovat ilmestyneet nämä kovaa hölöttävät ihmiset. Mua ei todellakaan kiinnostaisi kuunnella jotain juttuja ja pakko olisi pitää omatkin tuuletusikkunat auki.

Nyt taitaa olla parasta mennä ajoissa nukkumaan ja katsoa huomenna hommaa uudestaan. Eiköhän tämä tästä. Olipas oikea vuodatus tämäkin.

5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ah, tiedän tunteen!!! Tosiaan usein tekis mieli potkia mummot metron alle, raivota idiooteille, jotka tunkevat itsensä metron tai ratikan ovien eteen ennen kuin sisältä tulevat ovat päässeet ulos, ja kaksosrattaat tai vaunut ylipäätään kaupoissa.... aaargh! Niin että on meitä muitakin.

Toivon sulle parempaa päivää tänään!!

Stipi kirjoitti...

Morjens,
tänään ei ainakaan kannata mennä meidän lähikauppaan, jos ei ole aivan välttämätön pakko, oli nimittäin julmetusti ihmisiä. Kuvittelin, että suurin osa olisi juhlimassa koulujen loppumista koululaisten ja opiskelijoiden kanssa, mutta olinpas väärässä.
Koululainen siirtyy kunniallisesti seuraavalle luokalle ja mun tekis ihan sairaasti mieli terdelle, mutta ei ole vapaa vkonloppu. Kuolaa pyyhkien toivottelen sinulle parempaa tätä päivää.

Katili kirjoitti...

Kiitos Marina,nneksi en ole ainoa ärtypää. Normaali ihminen ei kai saisi mokomaa kohtausta normaalin elämän tapahtumista. Tänään on parempi päivä! Onneksi.

Stipi, auts, kiva kuulla, huomasin myös, että kuuma on kuin etelän mailla. Shortsit jalkaan ja rynnäkköön ;>O. No ei vaiskaan, tänään kestää jo paremmin kaikkea. Tuli nukuttua kunnolla ja homma tasaantui. Ai terdelle....no kyllä ilma ainaskin houkuttelee, sanottava on. Kiitos toivotteluista ja onneksi olkoon koululaiselle, hienosti tehty!

Anonyymi kirjoitti...

Mä olen jo molempien lasteni kanssa rynnäköinyt aurinkoon ja mäkin olen sitten epänormaali ihminen, kun muakin ärsyttää aika useinkin huonosti käyttäytyvät ihmiset ja meenkö mä sanoon niille, ei kun mä yritän salavihkaa "tappaa" ne ihmiset katseellani. Jos ne huonosti käyttäytyvät ihmiset sanovat, että anteeksi etuilinko, sanon, ettei se mitään ja ärjyn sisälläni. Toivon tosiaan myös parempaa päivää sulle. Hyvä kun raahustit kuitenkin kertoon jotain itsestäsi. :) t. marski

Katili kirjoitti...

Marski, "me ollaan epänormaaleita kaikki kun oikein silmiin katsotaan".....hihi.