8.5.08

Ruokakupot jäämässä ilman viiniä


Uutinen löytyy täältä. (huom minä en ole harrastanut kuvamanipulaatiota)

Olen keräillyt voimia tehdä jotain viisasta tämän hirviövartaloni kanssa. Syömistavat lipsahtivat jälleen sellaisiksi, ettei niistä edes kehtaa puhua. Olen itse asiassa ollut aika pulleassa kunnossa jo monen kuukauden ajan. Maaliskuun surkea yritys lähteä kuntosalille ei ottanut tulta alleen. Ja sen jälkeinen ahminta on tuottanut aivan kammottavan määrän lisää kiloja. No aivan huippulukemissa, joissa olin kesällä 2005, en ihan vielä ole, mutta eipä paljoa puutu. Toisaalta, tämän vuoden tammikuussa painion enemmän kuin nyt. Mutta ne ihanat lukemat viime vuoden kesältä ovat luiskahtaneet todella kauas. Siis eipä muuta kuin niitä kohti, kesäkin on taas melkein täällä.

Lisäsin sivupalkkiini Tickerin. Ja myös tuollaisen hakukoneen, joka siis on Google oikeasti, mutta minun versioni siitä. Jos nimittäin sattuisi olemaan lukijoilla hakuasiaa. Olkaa hyvä.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tsemppiä Katili, samoissa ongelmissa painitaan. ;) t. marski

Katili kirjoitti...

Kiitos Marski, tsemiä sinne myös!