15.5.08

Väsymystä ilmassa



Mikään ei oikein ole maistunut tänään miltään. Pakkoväkisin olen raahautunut sisällä paikasta toiseen. Otin oikein pitkät nokosetkin, mutta silti tuntuu siltä, että tekisi jo mieli mennä nukkumaan. Tavallaan on ahdistava fiilis, tavallaan lamaantunut. Mistään ei oikein saa kiinni sitä johtolankaa, joka minua yleensä johdattaa. Kaipa tämä tästä. Menen sitten nukkumaan, jollei muu auta, huomenna olkoon parempi päivä.

Yksinolo on joskus pelottavaa. Tässä tarina, josta tulee itselleni ihan väristyksiä. Nainen valmistaa itselleen kupin teetä ja istahtaa tuoliin katsomaan televisiota. 42 vuoden kuluttua hänen ruumiinsa löytyy muumioituneena samalta tuolilta tv:n edestä, teekuppi lähellä. Täällä koko juttu.

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Onneksi en juo teetä, kuin harvoin. Väsymystä on ilmassa täälläkin, rankkaa on toi psykan homma mulla. Kaikki aina valittaa muuten, että on kevätväsymys tai kaamosväsymys tms., itselläni on kyllä 4-vuodenajan väsymys eli ympäri vuoden silloin tällöin, heh-heh. t. marski :)

Katili kirjoitti...

Marski, onneksi itsekään en juo teetä. Tee on selvästikin vaarallista :) No ei, surullista, jos kukaan ei kaipaa 42 vuoteen, todella surullista.

Väsymykseen pitäisi löytyä yksinkertainen ratkaisu, lepää. Miksiköhän sen toteuttaminen on niin vaikeaa?

Anonyymi kirjoitti...

Harmin paikka tuo väsymys! Mua taasen meinaa masentaa, se työasia oli viimeinen pisara. On se kumma kun ensin ei ole mitään ongelmaa ja sitten joku yksittäinen asia laukaisee joko manian tai masennuksen tai vaan väsytyksen. Onko väsymys ihan vain fyysistä väsyä vai väsymystä kaikkeen periaatteella "v***uun kaikki"? Jaksamisia!! *lähettää telepaattisesti energiaa*
-Rn

Katili kirjoitti...

Rautaneito kiitos! Ja energiaa sinne oikein räiskeellä. Mä olen siis joskus oikein turhautunut siihen, kun multa kysytään että mistä se oikein johtuu. Siis masennus tai väsymys. Kun ei ole mitään syytä, alkaa vaan mataluttaa tai v***tuttaa, Simbsalabim ja siinä ollaan. Tietysti kysyjät tarkoittavat hyvää ja voe pojat, ettenkö tahtoisikin pistää sormeni syyn kohdalle ja parantaa asiat kuntoon.

Oma fyysinen väsymykseni on hieman helpottanut, mutta se osa,joka oli sieltä EVVK-osastosta jatkuu hiukan vieläkin

Anonyymi kirjoitti...

No olipa kyllä surullinen ja kamala uutinen :/

Pitää vissiin vähentää teenjuomista :/ Tai ainakin yrittää pysytellä vanhanakin välilöissä jälkikasvun kanssa...

Anonyymi kirjoitti...

Höh, siis edellinen olin MINÄ!!! Tuli valikosta väärä nimi :D

Katili kirjoitti...

Bambi-Ite, teenjuonti tosiaan saattaa olla riskaabelia touhua tuon uutisen valossa. Kyllä se väleissä oleminen on välillä vaikeaa ainakin mulla, likka on niin lennossa, ei se äidin poissaoloa huomaisi ennenkuin isänsä ihmettelisi tai joku halottaisi naamakirjassa mun perään. Blaah, sori.