29.5.08

Haaveilua


Pitkät hiukset.... aina ne on minulla olleet, välillä leikkasin pois, mutta sitten kasvoivat takaisin. Mutta nyt eivät enää niin nopeasti. Hiukset, nuo voiman merkki. No siskoseni antoi minulle vinkin muutosleikkiin, jossa tietenkin laitoin itselleni unelmahiukset. Kajalit on ihan tuttua, mutta yllätyin miten eri tavalla rajatut ja varjostetut silmät vaikuttavat ulkonäköön. Huom! siellä taitaa olla jonkun meikkifirman mainos, et silleen, ei siitä mitään. Tyylitalon makeover. Täytyy kirjautua. Öhh. Mutta aika hauska juttu kuitenkin.


PS. en mä oikeesti ole noin kapokasvoinen, on mulla kaksoisleuka ja sillee. Tuo pose vaan oon posket lommolla ja ylhäältä päin otettu. Pääsisköhän meikä naamamallikuvioihin? Höö.. no ei ei.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Haaveet on ihania, kyllä minun mielestäni voisit päästäkin naamamalliksi, hyväluiset kasvot sulla ja väriä jo omasta takaakin. Aurinkoista päivää t. marski :)

Katili kirjoitti...

Marski, kiitos, pelastit juuri päiväni :) Aurinkoista päivää sinullekin toivoo kapokasvo ;>)