29.11.07

Espressoa aamukahviksi


Parempaa kuuluu, paljonkin. Koska halusin juhlistaa tämän aamun hyvää oloa, tekaisin aamukahviksi triplaespressot. Ai, ai, että oli hyvää ja kofeiinipitoista. Kiitos kaikille piristyksistä ja eilisen postin kestämisestä. Minä nyt vaan olen päättänyt ottaa tämän viimeisen kaapista-tulo-askeleen ja kertoa myös huonoista päivistä. Ihminenhän koostuu kaikista tekijöistään.

Aamuposti oli vallan valloittavaa, tuli bonus kaupasta, joten viikonlopun ruokarahat on tienattu viime kuun rehvastelulla ;-) Tänään on tullut runoiltua ja otettua itsestään pohtimiskuvia. Mitäköhän naapurit tässä aikojen kuluessa oikein ajattelee, kun tähtäilen itseäni kameralla ikkunoiden edessä? Ei sillä, että minua mitenkään häiritsisi se, mitä naapurit siitä ajattelevat.

Nyt siirryn suunnitelemaan kauppaan lähtöä ja päivän ruokaa.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Triplaespressot hurjaa. Hyvä juttu Katili, että oot tullut kaapista ulos, nää on sun sivut ja sun blogis, sä kirjoitat ja laitat ihan melkein mitä vain kuvia. Ihminen ei oo koskaan täydellinen vain täyteläinen niinkuin minä. t. marski

Katili kirjoitti...

Marski: Nii onkii, mun blogi. Vakavasti *tsih-tsih* no, siis vakavasti ottaen, ihminen ei tosissaankaan koskaan ole täydellinen....ja minäkin olen täyteläinen. On pehmeempi nukkuu.

Anonyymi kirjoitti...

Blogi on tylsä, jos siinä ei kerrota kaikkea, mitä mielessä liikkuu... tai ainakin melkein kaikkea. Jatka samaan tahtiin baby! :o)

Katili kirjoitti...

Anuradha, jee beibi, niin teenkin. Blogit ovat mielen aarteistoa.